Sunday, October 7, 2012

dah nk abis dah....

assalmualaikum... type entry smbil mkn cekodok cicah ngn sos cili... ngn air teh o, smbil dengar lagu a thousand years..osem beb!!!...berangan2 la jap kn..kn..kn.... hyep beb!!..lame..lame..lame gler xupdate kn..kn..almaklumla bz ngn praktikal!!.. untuk makluman semua, aku dah abis belajar!! yeah!!!..n next year aku konvo..feewit.. yang telah sedia maklum, aku skunk ni tengah praktikal kat MAINS (majlis agama)..bak kata net aku ni OSTAJAH!!!..kahkahkahkaa....damn!!...kira punye kira, aku dah nk abis dah praktikal..yeah!!...selama 4bulan aku praktikal, dah nk tamat dah...lagi 14hari lagi... lepas azab...kihkihkihkih... pas praktikal, membz kn diri untuk wat report plak...pastu antr report kat UUM...yeah!! jumpe kawan2 crazygers kat sne...xsbr rase ye nk lepak2, nk gosip2...dah 4bulan terpendam segala cerita ni...tibela mase ye nk letupkan..tunggu ea.... rase nk lompat2 atas tanah sebab nk abis praktikal ni...epy ye...tiap2 ari tick kat calendar tau.... ok, sepanjang praktikal ni mcm2 pengalaman dapat..kene marah ngn customer..rase mcm nk hempuk je pale orng tua..geram...hei!!..aku masih ingt lagi muko ko!!..lubang idung mu ttp jadi pujaan hatiku....kihkihkih...sudah2 la tu na, die kn orng tua..hehhe..kesian die..ok2...pastu pengalaman meja penuh dengan file2 atas meja..smpai terjatuh2 file tu...sebab keje punye pasal... yang paling pengalam xleh lupe, aku kne wat monthly report untuk kewangan..fuyoo!!...kertas sebesar2 alam, pastu byk no...memaang juling mato den tgk ea....tpi besh!!...klu tekan kalkulator tu, xhenti2....tu semua pengalaman...... so dengan adanya praktikal ni, kebanyakan ye xsama dengan apa yg kite belajar...bgi aku mmg jauh terpesong la dengan ape yg aku belajar...xpenah2 aku amek arkitek, kne lukis plan...terbaek!!....kihkih...tpi tu time belajar ngn bekerja persekitaran berbeza sgt2...nk dipendekkan cerita, bila bekerja sume kne urus sendiri, tpi bila belajar, adela lectrer kite suap2 ckit..kn..kn..x 100% kite wat sendiri, betul x....so, kepada kawan2 yg bakal praktikal tahun depan, selamat berpraktikal....ambil ini semua sebagai pengalaman..klu kene marah wat xtau je..wat muke blur2..xbersalah..tu yg selalu aku amalkan..pastu jgn lupe senyum..pastu balik umah, ha siapla..bntal2 semua terbalik..kihkih... ok bye...

No comments:

Post a Comment