Saturday, June 16, 2012

selamat hari bapa..

assalamualaikum....kum ape?kumbat?bat ape?batman..hehehhe..dah2 ckup.. weh makcik ade mase plak ko nk mengpost kn..dah pukul bpe ni...huhuhu..eh skeati aku la...skunk ni aku tgh rajin kot, padehal berlambak chapter nk kne cover lagi..T_T..huhu.. selamat pagi sume!!..skunk jam mnjukkan kul 3.16am, dan skunk aku masih mengadap buku management science ni!!..menci tau!!.. kali ni aku nk tulis pasal selamat hari bapa...wah kepochi2 sekalian, duk mengepost selamat hari bapa kepada bapaku....sayang bapak...hehehhehe..suke tgk... untungla korang masih ade bapa lagi..macam aku ni..*ha mle la tu nk ngis*...jap nk g amek tisu jap... dulu2 kn...aku penah terpikir, macamane la kehidupan aku bile xde ayah ea...korang penah pk x?mesti penah kn..arwah ayah aku dlu, baik gler...aku nk ape ckp jela.die akn tunaikan...hehehhehe...besh kn...dan akulah anak kesayangan die..cewahh..smpaikan abg2 aku jeles..ehehhehee..yela, korang kne pk, akulah sorang puteri dlm tu, maun xsayang..hehehe..tula. sejak ayah xde, dunia aku mcm kosong...sunyi je..klu x, die la tempat aku bergurau..aku suke kaco die...suke wat die marah..suke wat die merajuk..tpi sume tu aku dah xboleh wat... sedih gler...raya tahun ni, aku raya tanpa ayah... aku nk tnye korang ni..korang penah x cium ayah korang?cium pp?cium kening?..klu setakat tangan tu besela..huhuhu..sesetengah orang akan ckp..*malu la weh*...huhu..jgn mcm tu weh, kalau msih ade ayah lagi, mula dri skunk ciumla pp die, kening die,jgn smpai die da kaku, dan sejuk, barulah kite nk cium..mule2 mmg rase segan, tpi lama2 ok la...itu yg aku rase first time buat..aku strt buat time aku duk jauh dri family aku, n strt ayah aku mule sakit...skunk aku da xbleh buat lagi...T_T sbb pada 26/2/2012, ayah aku telah pergi meninggalkan kami semua... so,bagi yang masih punya ayah, hargai, sayangi, hormati dan kasihi mereka sepenuh hati. bagi yang sudah tiada ayah, teruskan berdoa kerana doa anak yang soleh akan terus mengalir kepada mereka. moga mereka disediakan oleh Allah Maha Penyayang dengan taman-taman syurga yang indah.amin.. Sayangi ayah..ayah Hero hatiku...Al-fatihah :')

No comments:

Post a Comment