Wednesday, November 23, 2011

semester 1

ahaks....hehehhee..huhuuh....skunk ni da nekad xnk sedih2 lagi...so arini sye nk cerite tntg zaman dlu2...zaman fisrt2 mase u ni...kuikuikui....almaklumla..nak abis bljr ni...wndu plak zaman mase sem 1-4...hehehhee..skunk ni da sem 5..lagi satu sem je nk abis..huhuhu..xsbr nk abis..xsbr nk praktikal..xsbr nk keje..n nk lupekan kisah cinte2 ni..nk keje..nk keje..pastu nk melancong....

ok pe yg aku merapu ni..dat enough ok!!..so marila kite tgk2 ckit gmbr mase sem 1 ni...aku masuk UUM ni xsilp aku bulan 7 rse ye..aku mati2 xnk masuk u ni..tpi nk wtcmne jodoh aku ngn UUM gak..so trimela...

ok ni la aktiviti2 aku mse sem 1...jom tgk!!..

1) aktiviti berlakon..hahahhaa..lawak time ni..first time berlakon jadi laki....





2) tennis..

ok ni first time aku men tennis...pegang raket tu penah la...tpi smpai nk pukul2 xde la plak kn..kn...hahahahaa..mmg enjoy gler time ni....berlatih hnye 3 ari je...pastu trus lawan..lawan plak bukan calang orang...sume wakil UUM..hahahaa..gentaq lutut ni ha....so marila sye knl kn orang2 kuat tennis..wakakakkakaa....

ni ade lah coach sye..abg man!!!...hahaha..die yg paling byk bntu kiteorng cre nk men...padehal...bola sllu kuar je...lawak2...


ni team2 yg men tennis....huhuhuhu...





ok kami menang ok!!!..menang...kami dpt n0 2...ok la tu....bngge jap!!..





No comments:

Post a Comment