Tuesday, November 1, 2011

minat...minat....

ha..ha..ha....setiap orang dalam dunia ni mesti ade minat masing2 kn...ade yg suke masak..ade suke mngemas...suke shpping...klu pmpuan minat dieorng ke arah shopping..bile tensen je shopping...pas shopping ilang segala masalah..itu klu pmpuan termasuk la rina...hehhehehe..tpi kn..tpi kn...sejak dua menjak ni minat rina da terarah ke bidang photography plak..sbb bagi rina klu seseorng pmpuan pegang kamera lebih2 lagi DSLR..wah rase cool beb!!!..nmpk stylo!!!..so rina ni dengan gagah berani ye mntk pertolongan ayah mcm bsela nk duit ckit nk beli DSLR....hehhehe..mule2 mengamuk gak orang tua ni..die kate belajar xabis lagi watpe nk kamera yg mahal2 ni...so mengajukla dalam 3ari je kot..bsela anak last, ayah pun malas nk layan perangai manje aku ni, die pun kasi la duit, tpi xsemua ea die kasi...die kasi separuh je..separuh lagi pandai2 crila...so terpksela kuar duit simpanan sndiri...akhir ye xsilap bulan 2 tahun 2011 kuar gak DSLR aku..CANON 1000D


so bermula la hidup aku ngn kamera aku ni...to be continue..nnti aku upload gmbr2 yg aku ambil dri kamera ni k..:)

No comments:

Post a Comment